Sklepy ze sprzętem RTV/AGD oferują klientom coraz szerszą gamę produktów. Same zakupy, nawet z najlepszą obsługą, to jednak dziś zdecydowanie za mało. Szeroka oferta usług, takich jak instalacja, konfiguracja sprzętu, leasing czy ubezpieczenie, są obecnie nie tyle atrakcyjnym dodatkiem, co standardem na rynku elektroniki użytkowej. Doskonale rozumie to sieć MediaMarkt, która odpowiadając na potrzeby użytkowników nowych technologii, stale rozwija zakres oferowanych usług.
Remont kuchni przeżył chyba każdy i mało kto zaprzeczy, że jest to nie lada wyzwanie. Nieodłącznym elementem remontu jest najczęściej wycieczka do marketu po sprzęt AGD, RTV, czy inne elektroniczne gadżety. Nierzadko potrzebna jest nie tylko fachowa pomoc w wyborze pralki czy lodówki, ale także ich dostawa i instalacja. A co, kiedy nastąpi awaria sprzętu kuchennego, który już mamy? Pierwszym kierunkiem w takiej sytuacji naturalnie staje się sklep, w którym zakupiliśmy urządzenie, aby tam dokonać naprawy. Te i inne usługi stają się już standardem, bez którego nawet zakup najlepszego sprzętu nie spełni oczekiwań współczesnego klienta. Sieci handlowe, takie jak MediaMarkt starają się sprostać tym oczekiwaniom i oferują swoim klientom coraz szerszy wachlarz różnorodnych usług. Wszystko po to, aby maksymalnie ułatwić korzystanie z szerokich możliwości elektronicznych sprzętów, zapewnić użytkownikom komfort również po okresie gwarancji producenta oraz przedłużać życie technologicznym gadżetom.
Nowe technologie dają ogromne możliwości, ale często stanowią również wyzwanie dla użytkowników. W MediaMarkt chcemy maksymalnie ułatwić życie naszym klientom i zapewnić im najlepsze doświadczenia związane z zakupami i korzystaniem z nowoczesnej elektroniki, dlatego poza pełnym wyborem produktów zapewniamy profesjonalne usługi, które pozwolą w pełni cieszyć się wymarzonym sprzętem. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, rozbudowując naszą ofertę usługową – mówi Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska.
Nowy telefon? Nie musisz od razu kupować
Zakup nowego telefonu to nierzadko duży wydatek, zwłaszcza gdy chcemy nabyć najnowszy model naszej ulubionej marki. Nie każdy miłośnik nowinek technologicznych może sobie pozwolić na zakup drogiego, nowego smartfonu, kiedy tylko ma na to ochotę. Okazuje się jednak, że nie wyklucza to możliwości korzystania z wymarzonego sprzętu i doświadczania technologii. Naprzeciw potrzebom wymagających klientów wychodzi sieć MediaMarkt, która oferuje usługę RentMe. Daje ona możliwość długoterminowego najmu smartfonu, smartwatcha czy tabletu, zamiast jego kupna. Sprzęt można wynająć na okres od 12 do 30 miesięcy, a następnie wymienić na inny model. Po co kupować nowy sprzęt, skoro można go wynająć w niższej cenie? Korzystać, a nie posiadać to główna idea usługi, w której zawarte jest ubezpieczenie od uszkodzenia czy kradzieży. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie trzeba się obawiać o dodatkowe koszty w razie zniszczeń. Usługa RentMe to idealna opcja dla tych, którzy chcą cieszyć się technologią, wymieniać modele na nowsze przy premierze, a przy okazji dbać o środowisko - zamiast wyrzucać czy trzymać latami w szufladzie niepotrzebny już sprzęt dają mu drugie życie, bo skorzystają z niego kolejni użytkownicy.
Ochrona w każdym calu
Lepiej zapobiegać niż... naprawiać. I to nie tylko w kwestiach zdrowotnych. Dla użytkowników smartfonów pęknięta szybka, szczególnie w okolicach kamery, to uciążliwość, której zdecydowanie woleliby uniknąć. Dlatego warto zabezpieczyć ją od razu przy zakupie smartfonu. W MediaMarkt profesjonalny montaż najlepszej jakości folii ochronnych to jedna z najpopularniejszych usług. Warto zaznaczyć, że mimo skojarzeń z czymś cienkim i nietrwałym, folie ochronne są o wiele bardziej skuteczne niż popularna szybka. Oprócz ekranu telefonu, możemy zabezpieczyć folią tył urządzenia, a także ekran tabletu, smartwatcha czy aparatu fotograficznego. A skoro już o aparatach mowa, miłośnikom fotografii na pewno spodoba się oferta foto MediaMarkt. W ramach tej usługi można wywołać zdjęcia, utworzyć fotoksiążkę, czy gadżet z nadrukowanymi zdjęciami, np. kalendarz, magnes albo kubek.
Oglądanie jak w kinie
Kupując nowy telewizor, nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jaką wagę ma jego umiejętna kalibracja. Polega ona na ustawieniu parametrów sprzętu tak, by uzyskać najwyższą jakość obrazu. Taki efekt trudno jest osiągnąć samodzielnie wybierając ustawienia. Wymaga to fachowej wiedzy, umiejętności i specjalnego oprogramowania. Klienci MediaMarkt mogą liczyć na specjalistów, którzy wykonują usługę kalibracji w standardzie podstawowym, rozszerzonym i premium.
Kalibracja telewizora to nie jedyna usługa związana ze sprzętem RTV, jaką można zamówić w MediaMarkt. W razie potrzeby warto skorzystać z pomocy w instalacji kina domowego, serwisowania anteny, czy magazynowania sprzętu.
Korzystaj od razu
Konfiguracja ustawień sprzętu elektronicznego tuż po zakupie to dla wielu niełatwe wyzwanie. Dlatego MediaMarkt oferuje klientom konfigurację ustawień telefonu, tabletu czy komputera, przegrywanie danych, instalację dodatkowego oprogramowania, np. antywirusa McAfee czy pakietu MS Office.
A jeśli ktoś potrzebuje komputera do pracy lub gamingowego, może złożyć sprzęt idealny na miarę swoich potrzeb. Po wybraniu wszystkich części przy wsparciu specjalisty z MediaMarkt, wystarczy złożyć zamówienie, a komputer będzie gotowy w ciągu 3-7 dni roboczych. Fachowcy podłączą sprzęt na miejscu oraz zadbają o wszystkie ustawienia techniczne. Sprzęt objęty jest dwuletnią gwarancją. W jej ramach w razie awarii czy usterki, urządzenie zostanie zabrane do naprawy przez kuriera, a następnie przywiezione z powrotem.
Elektroniczny second-hand
Coraz więcej klientów stawia na odpowiedzialność wobec środowiska i stara się kupować produkty zrównoważone. Stanowi to nie lada wyzwanie dla osób, którym bliskie są wartości takie jak ekologia, a jednocześnie chcą w pełni doświadczać szybko zmieniającej się technologii. Okazuje się, że nie tylko jest to możliwe, ale także można na tym zyskać. W MediaMarkt dzięki usłudze odkupu używanych urządzeń, promowanej hasłem „Oddaj, Zyskaj, Kupuj Taniej!”, można wymienić swój smartfon, laptop, konsolę, pada, tablet, a nawet słuchawki… na kartę podarunkową sieci, którą następnie wykorzystamy na najbliższe zakupy. Wstępnej wyceny sprzętu można dokonać w bardzo prosty sposób - w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, gdzie sprzedawca w parę minut przygotuje wycenę i niezbędne dokumenty do sprzedaży urządzenia lub poprzez stronę internetową , wpisując informacje o stanie swojego sprzętu. Urządzenie, zamiast trafić na śmietnik lub do szuflady na długie lata, zostanie odnowione i trafi do innego użytkownika. Takie działania nie tylko pomagają zaoszczędzić klientom pieniądze, ale także wprowadzają pozytywne nawyki i promują postawę troski o środowisko.
Warto także wiedzieć, że w MediaMarkt można oddać urządzenia zgodne z asortymentem sklepu, nawet jeśli nie kupiliśmy nowych produktów. Elektroodpady zostaną potem przekazane do odpowiednich zakładów i przetworzone.
Lepiej dla Ciebie – lepiej dla środowiska
Idea ochrony środowiska jest bliska MediaMarkt, który odpowiadając na potrzeby swoich klientów, stara się poszerzać ofertę produktów zrównoważonych z różnych kategorii. Produkty te oznaczone są logo BetterWay. Co oznacza taki symbol? Przy klasyfikacji produktów zrównoważonych MediaMarkt bierze pod uwagę kryteria wyznaczone przez niezależne organizacje testujące takie jak Blue Angel, EPEAT, TÜV Rheinland Green Product Mark i TCO Certified, a także własne kryteria opracowane we współpracy z TÜV Rheinland. Oceniane są m.in. materiały, z jakich wykonany jest dany produkt, energooszczędność, możliwość recyklingu, czy społecznie odpowiedzialna produkcja. Wśród produktów BetterWay znajdują się m. in. lodówki, suszarki, telewizory, smartfony, odkurzacze i wiele innych.
Kryteria oraz pełna oferta produktów BetterWay dostępne są na stronie mediamarkt.pl .
Nie wyrzucaj – napraw!
MediaMarkt to nie tylko zrównoważone produkty, ale też usługi. Zaliczają się do nich m. in. naprawy pozagwarancyjne. Wykonanie takiej usługi można zlecić w wybranym sklepie sieci, telefonicznie lub poprzez formularz na stronie internetowej, gdzie od razu zostanie wykonana wstępna, bezpłatna wycena. Dokładną cenę naprawy poznamy natomiast po diagnozie sprzętu. Naprawa zajmuje najczęściej nie więcej niż 14 dni. W ten sposób możemy oddać do naprawy zepsuty sprzęt, gdy upłynęła już jego gwarancja. Usługa obejmuje też urządzenia, które zostały uszkodzone z winy klienta w okresie trwania gwarancji. W przypadku telefonu komórkowego możemy wymienić obudowę, wyświetlacz, głośnik, czy przywrócić ustawienia fabryczne. Natomiast w przypadku telewizora naprawimy matrycę czy zaradzimy różnym awariom. A co z pozostałymi sprzętami? Wystarczy wejść na stronę MediaMarkt, aby dowiedzieć się, jakie jeszcze sprzęty i rodzaje usterek obejmują naprawy pogwarancyjne. Warto z nich skorzystać, tym bardziej, że usługi te należą do zrównoważonych. Zamiast wyrzucać zużyty sprzęt, naprawiamy go i dajemy mu drugie życie.
Warto się ubezpieczyć
Dla wszystkich rodzajów urządzeń dostępny jest pakiet ubezpieczeniowy Gwarancja Plus. Możemy wybrać jeden z kilku pakietów ubezpieczeniowych, idealnie dopasowując go do sprzętu, jaki chcemy ubezpieczyć. Każdy pakiet obejmuje wyłącznie zakres ryzyka, jakie dotyczy danej grupy produktów. Dzięki wyborowi pakietu skrojonego na miarę nie przepłacamy, a jednocześnie nie musimy się martwić o skutki uszkodzeń, awarii, przepięć, a nawet kradzieży czy rabunku.
Cena ubezpieczenia obejmuje nie tylko naprawę, ale także odebranie zepsutego sprzętu przez kuriera. Co ciekawe, nawet w razie kradzieży naszego telefonu możemy liczyć na odszkodowanie za skutki jego nieuprawnionego użycia przez złodzieja - nawet do 1800 zł. Jeśli z kolei nasza lodówka przestanie działać, możemy ubiegać się o rekompensatę rozmrożonej żywności.
Nie ma także znaczenia, gdzie korzystamy z zakupionego sprzętu. Jeśli coś wydarzyło się poza granicami kraju, ubezpieczenie nadal obowiązuje – sprzęt chroniony jest na całym świecie, nawet do 5 lat od zakupu. A co, jeśli termin naprawy zostanie przekroczony? Klient ma wówczas prawo otrzymać Kartę Podarunkową do wykorzystania w sklepie sieci.
Raty przyjazne dla kieszeni
Jeśli mamy zamiar kupić potrzebne urządzenie, ale akurat brakuje nam środków, możemy zdecydować się na zakup na raty. MediaMarkt posiada atrakcyjną ofertę usług finansowych, takich jak raty 0%, ale także leasing dla przedsiębiorców. Na raty można kupić produkty zarówno w sklepie, jak i na stronie internetowej MediaMarkt. Warto pamiętać, aby przy zakupie mieć ze sobą dowód osobisty.
Przedsiębiorcy mogą natomiast skorzystać z leasingu. Zakupu można dokonać bardzo łatwo, wchodząc na stronę MediaMarkt . Zakres wartości zakupów w leasingu obejmuje kwotę od 600 do nawet 50 000 zł.
Aby dowiedzieć się więcej o ofercie usługowej MediaMarkt, wystarczy zobaczyć video i wejść na stronę internetową sklepu .
MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących pełną ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem po szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie za cel zapewnienie pełnego dostępu do najnowszej elektroniki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl, budując wyjątkowe doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach sprzedaży. Sieć doceniana jest przez klientów, którzy przyznają jej wysokie oceny w licznych badaniach konsumenckich, m.in. za wysoki poziom obsługi i oferowanych usług. MediaMarkt otrzymał m.in. tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2023 i 2022 czy Złoty Laur Konsumenta 2022. Usługi oferowane przez sieć uzyskały również nagrody: Medal Europejski oraz Złota Innowacja Retail 2022. MediaMarkt jest także zdobywcą tytułu Superbrands 2021, przyznawanego najsilniejszym i najlepiej postrzeganym przez konsumentów markom na polskim rynku.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/uslugi-mediamarkt-ulatwiaja-zycie-uzytkownikom-nowych-technologii